Pakkepris kl B (bil) både manuell og automat

Effektiv kvalitetsopplæring til riktig pris

Sande Trafikkskole BMW skolebil, automat

Pakkepris kl B (bil) både manuell og automat

Pakkepris 2024

Ønsker du en pakke med kjøretimer og obligatorisk opplæring? Vi kan hjelpe deg med det

* 10 kjøretimer all obligatorisk inkl fp (eks gebyr til SVV/på førerprøven og NAF) *

10 kjøretimer (gjelder kjøretimer på dagtid, ikke kjøretimer etter kl 16.30. 1 kjøretime = 45 min)

Trinnvurderingstime trinn 2

Sikkerhetskurs på øvingsbane

Trinnvurderingstime trinn 3

Sikkerhetskurs på vei

Leie av bil til førerprøve (Drammen eller Tønsberg)

Prisen på pakken er 27800 kr.

Besparelsen ved kjøp av denne pakken er 1240 kr

Trenger eleven flere timer enn de 10 kjøretimene som ligger i pakken betales dette utenom.

Gebyr til NAF (Sikkerhetskurs på bane) og til Statens Vegvesen (teoriprøve og førerprøve) kommer utenom denne pakken. Gebyr til NAF:  1450 kr * Gebyr til Statens Vegvesen finner du HER

VIKTIG VED KJØP AV PAKKE:

- pakke betyr ikke en fastpris på førerkort. Man må i mange tilfeller påregne ekstra kjøretimer utover de som ligger i pakken. Antall kjøretimer hver enkelt trenger kommer an på elevforutsetningene.

Foresatte og elev følger selv med inne på TABS-appen for å ha oversikt over timer som er utover de som er inkludert i pakken. Appen er alltid oppdatert. Om man har spørsmål ang pakken, timer eller annet; vi hjelper på mail post@sandetrafikkskole.no, telefon 33770010, sms 90865213 og chat via nettsiden.

- en pakke har ikke noe å si på hvor "raskt" man får opplæring, alle stiller likt, uavhengig av pakkekjøp eller ikke.

-En pakke betyr i praksis kun at man foretar en forhåndsinnbetaling der det blir gitt en rabatt. Pakken er gitt med en fast rabatt pr pakke. Det betyr at man får en rabatt for at man har innbetalt summen på forhånd. Pakkens innhold er ikke skjermet for prisjusteringer (vi har prisjustering 2 ganger i året; 01.januar og 1. juli) Prisjustering vil føre til at man må betale differansen når opplæringen gjennomføres.

Pakken forhåndbetales i sin helhet og kan ikke overdras til andre. Innbetalt pakke refunderes ikke, hverken delvis eller i sin helhet. Pakkene har en gyldighet på 1 år fra kjøpsdato. Pakkene er gitt med en fast rabatt. Pakkeavtalen regnes som inngått når den er innbetalt og det forutsettes at elev og foresatt har satt seg inn i, og forstått, Sande Trafikkskoles skoleregler. Trafikkskolens skoleregler får man ved henvendelse til skolens kontor eller her på nettsiden under  "informasjon" og "Skoleregler ved Sande Trafikkskole"

*Pakkeprisen med innhold gjengitt her er gitt med priser fra 01.01.24 Gebyret til NAF reguleres opp hvert år ihht NAF sine satser.

Ditt gebyr kan derfor være noe høyere, avhengig av når Sikkerhetskurs på øvingsbane gjennomføres.

Ta kontakt

Åpningstider

Vår telefontid er mandag til torsdag kl 10-16. Alltid tilgjengelig på chat via nettsiden vår og på mail.
Messenger

Medlem av: