Sande Trafikkskole Winter Drive -kjøreferdighetskurs på vinterføre

Effektiv kvalitetsopplæring til riktig pris

Sande Trafikkskole Winter Drive -kjøreferdighetskurs på vinterføre

Sande Trafikkskole Winter Drive er et kurs som foregår på isbane på Tisleifjorden på Golsfjellet, hvor også andre aktører som Audi, BMW og Forsvaret holder kurs.

Winter Drive er et kurs hvor du kan ha det kjempegøy med bruksbilen du kjører til vanlig og kurset foregår på lukket bane med veiledere. Her trenger du ikke en dyr sportsbil for å være med. I sikre og trygge omgivelser kan du som fører utforske dine egne og bilens grenser. Det er nettopp da man lærer å mestre sin egen bil og utvikle sine egne kjøreferdigheter. Deltagerne vil bli delt opp i grupper basert på kjøreerfaring og egne ønsker.

Oppmøte til kurset er på Oset Høyfjellshotell søndag 4. februar kl 17:30, hvor det blir innlosjering på hotellrom før vi har en liten 1,5 time med teoriundervisning etterfulgt av middag kl 20:00 i godt lag.

Mandag 5. februar er det ca 8 timer med egenkjøring på isbane med veiledning. Vi avslutter dagen med oppsummering og refleksjon samt grilling av pølser på hotellet ca kl 16:00.

Veiledere på kurset er Eirik Olaussen , Torjus Myrvold og Sigmund Nicolaisen

Kurspris per plass: 2600,-

Overnatting kommer i tillegg. Vi har en bra avtale med Oset Høyfjellshotell hvor du får 3-rettersmiddag på søndag, overnatting fra søndag til mandag, frokost, varm lunsj og grilling av pølser før avreise på søndag til 1650,- per personn i dobbeltrom / 1950,- per person i enkeltrom. Dette betales direkte til Oset Høyfjellshotell ved utsjekk. Vi bestiller og reserverer rom til alle kursdeltagerne

Minimum 12 deltagere pr. kurs og maks 20.

Det er bindende påmelding til kurset.

Påmelding HER

For spørsmål:

Eirik Olaussen 90 60 16 05 (veileder)

Torjus Myrvold 48 24 11 71 (veileder)

Sigmund Nicolaisen 91 86 77 15 (veileder)

eller på mail: post@sandetrafikkskole.no

Ta kontakt

Åpningstider

Vår telefontid er mandag til torsdag kl 10-16. Alltid tilgjengelig på chat via nettsiden vår og på mail.
Messenger

Medlem av: